tisdag, januari 10, 2012

Som ett brev på posten.

Kände redan innan träningspasset att det var något som lurade. Efteråt var febern ett faktum. Kände att jag hade lite ont i halsen redan i fredags men försökte ignorera det vilket funkade. Kände mig helt frisk på söndagen och fram till idag. Jag visste det, det där jävla viruset låg bara och väntade på exakt fel tillfälle att bryta ut.

I morgon är det dags för mätning nummer 2, jag kommer åka dit i vilket jäkla skick jag än är i. Vet dock att jag gått upp några hekto senaste två veckorna. Har misskött mig lite med alkohol och kolhydratintaget. Men jag säger till mig själv; Det är lugnt Maua, du vet ju att det går upp och ner, upp på hästen igen och fortsätt kämpa, du har redan kommit en bra bit på vägen. För det har jag ju! Några hekto fixar jag på en vecka, sen fortsätter vi neråt. Ska boka in en ny mätning redan i morgon så det blir gjort. Skulle tippa på att det blir om 6-8 veckor. Hoppas det inte är för länge. Har förresten en träningsbiljett kvar så om någon vill hänga på något pass är det bara att hojta! Nu ska jag hosta lite och se Dexter med mitt hjärtas fröjd och glädje.

Psst... Ni som har bloglovin, visst lägger ni till mig där? 
Följ min blogg med Bloglovin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar