onsdag, februari 29, 2012

Bra väder är det bästa vädret.

Här har ni delar av dagen i några bilder. Jag har alltså varit ute på isen, läst min nya bok och legat under den gröna filten i soffan. Jag har också tränat, städat och börjat tvätta. Men det är inte så kul att se bilder på tror jag. 

Det är ju skottår idag och det betyder att nedräkningen på dieten börjar i morgon. Mars har 31 dagar vilket betyder att jag imorgon kan säga att det är bara 30 kvar till delmål 1. Jag kommer inte att sätta ett mål i kilo eller centimeter utan jag kommer att ha som mål att äta och träna utifrån min personliga "mall". Det blir som vanligt minst fem pass i veckan och inga onödiga kolhydrater. Kan gå närmare in på det om det är någon som är intresserad av vad jag ska äta och inte äta i ett annat inlägg.

Nu ska jag ta en femma på soffan, är lite småtrött. Sen blir det middag! Älska middag.

2 kommentarer: