onsdag, februari 29, 2012

Morning time is the best time.

Sitter insvept i den nya, gröna, lurviga filten och bara njuter av hur vackert det är ute. Slog nytt rekord i att vakna tidigt idag(av mig själv) så 07.15 slog jag väl upp mina grön-blå-bruna. It's all good, älskar ju att vara uppe tidigt så länge man är piggelin.

Om någon timma är det dags för lite cardio med Elin, hon ska även ge mig en liten update om vad som planerades igår inför dieten. Jag kommer att köra mars månad till att börja med, ganska stenhårt för att sen sätta upp nya mål. Kanske lite snällare, kanske lite hårdare, beroende på hur kroppen känns.
ordentlig frulle. I koppen finns det fil med kokos.

2 kommentarer:

  1. Innan jag gick ner i vikt så åt jag aldrig frukost,förstod inte alls grejen med frukost. Blev bara illamående av tanken.

    Nu kan jag inte leva utan frukost. Det första jag tänker på när jag vaknar,haha.
    Här blir det ofta 2 knäckebröd med kokt ägg och lite kaviar och om jag orkar 1 dl fil med lite müsli. Orkar jag inte så dricker jag lite nyponsoppa. Inte det ultimata eftersom att det inte är proteiner i det men ägget väger upp där tycker jag. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Frukost ÄR ju gott, bara man hittar det som funkar! jag skulle till exempel ha ganska svårt att äta gröt direkt jag vaknar men fil går bättre.

      Tycker det låter bra, jag har ingen erfarenhet av nyponsoppa eftersom jag inte gillar det men allt annat lät som något jag själv skulle kunna äta :)

      Radera