tisdag, februari 28, 2012

Cirkelpass och vinst!

Shit, ibland har man det körigt. Blev ett halvt cirkelpass med tjejerna, körde burpees, fällkniven, benböj med skivstång, armhävningar(med twist) på balansboll och den här övningen när man kliver upp på en bänk med ett ben i taget, ni vet. Saved by the bell så var jag tvungen att dra hem eftersom vi hade hockeybiljetter som väntade på oss och vilken vinst det blev! Luleå vann mot Timrå med 7-2! Alltid kul att se mycket mål. Vad har ni gjort ikväll? Sett hockey?

Tidigare idag fick jag träffa dom här stiliga killarna. Djur gör en verkligen glad.
Alfons och Ziggy.

5 kommentarer:

  1. Jajjemensan, var på plats och såg den fina vinsten! Hade dock varit skönt om de inte bjudit in Timrå till dans sista perioden utan bara fortsatt köra över dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, snacka om att dom slappnade av i tredje! Det var en kul match att se så länge man är Lulefan :)

      Radera
  2. Ååååh, gollia Ziggy! Hihi, kommer ihåg när han var valp och helt liten och ullig och jag och Angela gick på prommis runt kvarteret mitt i kallaste vintern och höll på att dö. Han trivdes, dock. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm, eller var det verkligen vinter? Vi kanske bara höll på att dö? *senil* Jo, jag tror det var vinter.

      Radera
    2. Haha, bara plötslig vuxendöd, har hört att det blir vanligare och vanligare. Han är så rolig, tuggade så försiktigt på mina naglar..? ehrm.. :)

      Radera