tisdag, februari 28, 2012

Ofrivillig matchning.

På väg till gymmet i morse. Jag brukar aldrig någonsin matcha nånting i form av träningskläder men nu råkade allt falla i exakt samma färgskala. Mycket lustigt kändes det faktiskt. Passet gick bra, när det är Simon som är instruktör pressar jag mig lite extra, han vet hur man ska snacka för att få mitt samvete att inte våga lata mig under passen. Jag är nog lite rädd för honom egentligen. På ett slags bra sätt, haha!
Om en timme är det dags för dagens andra pass, tjejerna ska lära mig lite om cross fit verkar det som. Jag är ju megasuperduperrookie inom ämnet, det enda jag gjort är att jag läst lite om det och sett några videos. Ska bli kul, får väl uppdatera er om vad vi gjort när jag kommer hem.

Motivationen då? It's coming around. det blir bättre och bättre ju mer jag tänker på det och ju mer energi jag lägger ner i min planering. Det kan ju faktiskt bli bra det här!

3 kommentarer:

  1. Åh, crossfit verkar så sjukt kul och tufft! Har blivit mer och mer sugen sen Hälsonöten började med det.

    SvaraRadera
  2. Du får haka på oss när du vill ;) Både Johanna och Elin är supertaggade, man blir nästan rädd ;)

    SvaraRadera
  3. I totally LOVE the outfit! Stort +

    SvaraRadera