tisdag, februari 28, 2012

Dietlandet.

Jag kommer nog skippa fitnessfighten eftersom att jag fick veta att mina träningskompisar Elin och Johanna ska köra igång 1 mars! Kan det bli bättre? Även Emma skulle köra igång med diet då och hon är ju duktig på att virituellt peppa mig så det känns också bra. (Snart borde vi dock köra en IRL-dejt, eller vad tycker du?) Jag körde invägning idag och blev faktiskt positivt överraskad. Hade inte gått upp mycket alls, knappt ett kilo sen jul. Det var väldigt skönt. Ska träffa tjejerna senare idag och diskutera lite om hur det här kommer att gå till, det är så jäkla skönt att inte vara ensam.

Nu ska jag gå till helex i värmen(plusgrader) och köra ett kortpass, cxworx. Tagga för sommaren nu!

2 kommentarer:

  1. Haha, jaa vi borde ju det. Ska bara bli en mindre blyg och obekväm människa ;D
    BRA att du får med dig folk, tror det blir betydligt lättare då.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, äh det är lugnt. Jag är inte värst blyg så jag kan hålla låda, hehe ;)
      Jo, känns skönt. Dom tjejerna är dess utom hur duktiga som helst, kan int bli bättre :)

      Radera