måndag, februari 27, 2012

Det sprutar katthår ur öronen på mig.

Garderobsprojektet blev uppskjutet. Jag började rensa min dator istället och det var nästan ännu mera välbehövligt. Nu behöver jag bara en ny hårddisk och en vänlig själ som hjälper mig att uppdatera operativsystemet, jag har nämligen inte gjort det sen jag köpte den. På stenåldern(2007). Jag är sämst. Kan inte plugga in nya iphonen i den och spotify har slutat funka eftersom det är för gammalt. Jävla skrattretande alltså.

Katterna är inne i en fällningsperiod. Det är extremt jobbigt eftersom det fladdrar hårtussar så fort dom andas. Det ligger liksom ett konstant lager av lös päls ovanpå själva katten, se själva! Hoppas dom är färdiga snart. Marvel ligger och sover med huvudet intryckt i en kudde, han ser grymt sur ut, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar