måndag, februari 27, 2012

Fitnessfighten.

Är som lite smått sugen på att anmäla mig till fitnessfighten, 30 dagars stenhård träning och diet. En riktig kickstart alltså. Vill ju verkligen komma igång igen med all pepp som jag hade innan jul men som nu är bortblåst. Träningen går ju bra. Men resten då? M lovade att han skulle hänga på då, det är ju alltid bra att ha stöd på hemmaplan.

Just nu känner jag mig verkligen som en liten julegris. Var så god alla haters, gotta er. Jag är tjock. Och dess utom för lat för att göra något åt det. En sjukt positiv sak är ju att det börjar kännas motiverande att promenera igen. Solen är framme så man kanske skulle kunna locka med någon av sina älskade vänner att hänga med på powerwalk snart. Fan, jag vill ju verkligen. Deppen idag, inte peppen.
Detta är två somrar sen. GIV MIG STYRKA.
(jag vet, jag blir tattarbrun på sommaren, utan större ansträningning. Yay me.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar