torsdag, mars 15, 2012

-0,3 kilogram.

Jo, har ju haft invägning idag, det blev ett yttepytteminus, -0,3 kg. Helt okej med tanke på att jag inte rört på mig alls! Har ju mått tjyvens som ni vet. Jag är faktiskt förvånad att jag ens tappat det! 7 kg kvar till mitt förstå mål(och kanske mitt enda beroende på vad jag tycker då), det känns ju faktiskt inte helt orimligt att fixa till sommaren? 
Har planerat in tillfällen då jag tycker att jag kan tillåta mig äta lite extra gott och oundvikligt onyttigt och det ser ut på följande sätt:
Påsk: Jag älskar dragéägg och kommer definitivt att äta en påse sådana plus en god påskmiddag.
Valborg: Då kommer vi att vara med M:s släkt och det blir ganska svårt att inte äta kolisar alls då, plus att man vill kunna unna sig något gott då.
Längre än så har jag inte kommit. Vad är nästa grej, midsommar typ? Nja, det känns som ett ganska långt steg. Måste även kolla av med Helex hur många gympass jag har avverkat hittills, har ju som mål att träna 200 gånger under 2012. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar