fredag, mars 23, 2012

Cross fit cooking.

Tur att man har en syster som hjälper en att städa upp i huvudet. Tänka lite metodiskt och realistiskt men ändå inte under sin potential. Det känns som att det finns ett ljus någonstans i fjärran. 

M har varit ledig idag så vi har varit en sväng på gymmet och varit på Clas Ohlsson och handlat förnödenheter inför grillsäsongen. Helex Crosspasset jag var på var ett cross fitinspirerat pass där man jobbar med muskelkondition och uthållighet på en helt annan nivå än vad "traditionell" styrketräning ger. Efter en av de mest intensiva halvtimmarna i mitt liv gick jag ut från salen på darrande ben med svtetten rinnandes från varenda liten fri hudyta. Härligt effektivt! (I mitten av passet ville jag gråta för jag var så trött dock)

För att muntra upp oss lite extra har vi grillat till middag och gått den där lilla extra biten i matlagningen. Rostas, avocado, solrosskott, jordgubbar, baconlindad sparris(det gifter sig så bra!), hemmagjord chiliaioli och västerbottenostsmör. Det var så gudomligt gott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar