fredag, mars 23, 2012

här men inte närvarande.

Hej mina älsklingar. Det här med att skriva går inte så bra nu. Dom små doserna av livskris klumpade ihop sig till en stor och jag var tvungen att gråta en skvätt. Gråta en skvätt i några timmar. Och M blir så orolig. Han sätter sig tätt intill och tittar på mig som om han gick sönder inombords för att han inte kan hjälpa mig. Han gör ju allt bättre genom att bara finnas till, det ska gudarna veta.

Jag har inte så mycket annat i huvudet än det faktiskt så om ni inte hör så mycket från mig vet ni. Ska försöka samla ihop mig, gå en långpromenad i solen och försöka njuta. Sen göra en ny plan.

2 kommentarer:

  1. Kram på dig!
    Erik blir likadan som M, jag tror dom känner sig hemskt hjälplösa när man bryter ihop sådär.

    Ta hand om dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, stackarn. Man påverkar ju varandra så mycket!

      Tack för omtanken, kakan! Kraaaam!

      Radera