måndag, mars 19, 2012

I rätt riktning.

Godmorgon måndag!
Ninja
Har varit vaken en ganska lång stund, men har inte pallrat mig upp ur sängen ännu, ska vara på gymmet först innan 12 och efter det har jag en spännande sak på agendan. Har även lite samtal att ringa varav ett kommer att låta på följande sätt; "Hej, jag heter Maua och jag tror att jag har en tid hos er i veckan, men jag minns inte när?". Jag ska till tandläkaren tror jag, och få mina nya framtänder så förhoppningsvis är det sista besöket på väldigt länge, är lite less faktiskt. Det är så typiskt mig, tror att jag har stenkoll på allt jag har planerat tills något faller mellan golvspringorna utan att jag märker något. Måste bli bättre på att skriva upp saker!

Yours truly.
Har ni tänkt på vad störigt det är när endel av ens facebook-vänner missbrukar sin möjlighet att göra hjärtan med hjälp av <3? Jag tycker också att det kan vara lite gulligt och fint IBLAND, inte när man varit och handlat mat eller köpt en ny jacka. Det tappar ju lite sin betydelse, don't you think? Det var dagens i-landsgnäll med helt oväsentliga bilder till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar