söndag, mars 18, 2012

Fotad och klar.

Har tagit nya bilder idag men kan inte se någon större skillnad sen förra veckan. Inte så konstigt, det hinner inte hända världsmycket på 7 dagar. Kanske att jag ser millimetern mindre ut men jag vetefan om det bara är önsketänkande. Tror att skillnaden syns bättre med längre intervaller. Var på nya Cxworx passet igår och skit vad jag älskade det! Hur tungt som helst! Jag har träningsvärk på diverse ställen kan jag säga, och tänk bara nästa gång då man vet vad som komma skall, då borde det gå ännu bättre. Peppen på det alltså. Snart kommer även nya koreografin till sha'bam, det längtas det ganska hårt efter då jag är sååå less på gamla. Vilken pass-tjej jag blivit....
Bjuckar på en del av en bild i alla fall, 
fast mer i konstnärligt syfte!

5 kommentarer:

  1. Hhaa ja det har du rätt i. Tyvärr så utstrålar jag bara träskmonster för tillfället!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vill då tro att du är snygg som vanligt :)

      Radera
  2. Fota 1 ggn/månad istället, roligare o mer pepp när man märker mer skillnader :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det är en bra motivation för mig att inte trycka i mig gotta på helgerna för att jag vet att det ska fotas någon dag senare :)

      Radera
  3. Ah, så kan det ju också vara :-)

    SvaraRadera