söndag, mars 11, 2012

Morgonplanering.

Är det över nu? Denna show som är ett hån till musik? Jag har inte sett ett avsnitt, inte hört en låt i år så jag baserar mina känslor från tidigare år då jag råkat/blivit tvingad att lyssna/se skiten. Men nu är det slut va? Tills den stora drar igång men det är väl ändå bara ETT program? Jag ryser vid blotta tanken. Om alla bara slutade se "mello" skulle det väl sluta sändas?

Har avbokat IW-passet jag skulle gått på idag. Känner nämligen ett litet, litet ont i halsen och fasar att det kan vara förkylning på gång. Det kommer att betyda typ en vecka utan träning och kommer sinka mig endel i mars-utmaningen. Men det är väl sånt man får räkna med  livet. Jag är glad att jag varit förkyld så lite hittills! Blir nog att gå en skön avkopplande långpromme istället, det är så sjukt finnemangt väder idag också. Nu är banne mig våren här! Fast man vet ju aldrig, det har ju snöat i april förr.

Vi ska bjuda morfar, Ma och Pa på tacos idag. Tror aldrig han har ätit det förut så det blir kul att se om han gillar. Vi har köpt mjuka bröd, organiska med lite fullkorn i och jag har sagt att jag får äta ett. Även fast det är kolisar. Det tycker jag känns som ett sunt resonemang.


2 kommentarer:

  1. Äter du enligt LCHF fast med lite frukt? :) eller har du gjort en individuell kostplan som du följer? Är bara nyfiken, så det är därför jag frågar :D När jag käkar tacos brukar jag äta ett mini taco tub, det blir nästan inga kolhydrater. Typ fyra eller nåt. Nördig som jag är =)

    Vi ska också äta tacos! Kram, ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du frågar, jag tror jag måste skriva det här i ett inlägg, det blir så låååångt svar :)

    SvaraRadera