måndag, mars 12, 2012

Mysbloggande.

Ställde in träningen igår, idag och i morgon. Jag känner mig lite krasslig, lite ont i halsen och en smula segare än vanligt. Det känns lika bra att vänta ut det lilla viruset så det går över fort istället för att nära. för en gångs skull ska jag försöka vara klok när det gäller förkylningar(eller vad det nu är, knappt någonting).

Ljuset gör att jag bara vaknar tidigare och tidigare. 07.30 - inga problem. Även tomaterna och chiliplantorna är glada över ljuset. Snart är det dags att ge dom nya krukor att växa i, dom börjar bli så stora och fina(i väldigt små mått mätta). Jag längtar så otroligt tills vi kan börja få ut allt så det kan växa på riktigt! Men än är det ett tag kvar. Odlar ni något, kära läsare?

Nu ska jag väcka mig med lite frukost och sen gå iväg till min jättegravida kompis och prata bebisar och förlossning och bara mysa i solen. När det är någon närstående får jag inte nog. Hur känns det? När kommer den? Vad blir det? Oh, så spännande! Och grattis till Sofia och Andreas som fick en liten Tintin igår! Vad härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar