torsdag, mars 15, 2012

Nattilska.

Inte bästa morgonen i mitt liv, nej. Det började redan igår, somnade med den ökända åkomman nattilska, man är bara arg utan anledning. Ilsk. Vaknade, började städa och tvätta. Hällde i lite sköljmedel och tyckte att det var mycket konstig konsistens på det? Luktade lite funky också... Jo, det hade visst gått ut någon gång under det glada 70-talet. Nej, men 2009 var bästföredatum. Sen rymde katten så jag fick pulsa i lårhög snö för att hämta en förvirrad och lite skamsen katt. Skar mig dess utom på skaren. Fan.

Nu har jag stängt in mig i sovrummet och sitter och tjurar trots att det bara är jag och djuren som är hemma. Dock ska jag snart iväg och träna för första gången sen i lördags, jag har bestämt mig att jag inte tror på den här så kallade förkylningen längre. Heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar