onsdag, mars 14, 2012

Om varför jag inte har någon header.

Det här med en ny header är ett gigantiskt projekt för mig, jag vill ju som helst göra den själv. Det innebär dock vissa åtaganden för min sida;


  1. Hämta en skiva med mitt nya operativsystem.
  2. omformatera datorn(vet inte hur man gör)
  3. Installera nya operativsystemet.
  4. Fixa photoshop(HOW DO I DO THAT!?)
  5. hitta inspiration
  6. göra en ny header
  7. göra en ny header igen eftersom den första blev dålig
  8. Ändra storleken på headern eftersom jag inte är nöjd
  9. krångla in skiten i bloggen
  10. klart
Fatta att detta kommer förmodligen att ta mig flera veckor om inte månader! Att dom där små sakerna kan bli så stora ibland. Åh, förbannelse över mitt ickebefintliga intresse för teknik!

2 kommentarer:

  1. Jag hörde med lillebror S och han sa att det var rätt enkelt att omformatera macen. Sätt in skivan och följ anvisningarna,typ så:)

    SvaraRadera
  2. jahaja.. Kabske får testa själv då :)

    SvaraRadera