tisdag, mars 27, 2012

running fire.

Löprundan gick bra, mycket bättre än jag trodde! Den var varken lång(just över 4 km) eller snabb men jag behövde inte stanna och gå något eller sakta ner förfärligt mycket. All cardio under vintern verkar visa sitt resultat nu; jag har någon form av kondition! Känner mig mäkta mallig.

Har just tagit mig en dusch innehållande förbättring av hårfärg så nu känner jag mig som en riktig ginger igen, precis som det ska vara. Tillfället till ära så ska vi ju också bort på middag alldeles om en stund hos Camilla och Jonas. Vi ska styra tacodinner bara sådär. En helt vanlig tisdag. Kan kan ju inte annat än gilla't.

Ganska nöjd och glad! 

6 kommentarer:

  1. Och GANSKA fin :-)

    SvaraRadera
  2. Ganska nöjd, glad och snyyyyyygg?!

    sv: Ja precis, min mamma är från Thailand! Så nu blir det ner och bli medborgare så jag kan börja bygga hus så jag kan bli gammal och gaggig nere i Thailandet när tiderna blir svåra i Sverige, haha :D

    SvaraRadera
  3. Vilken grymt snygg hårfärg!

    SvaraRadera
  4. Men gud vad ni är gulliga! Jag älskar't att jag har dom bästa läsarna :)

    SvaraRadera
  5. Det är skönt när man börjar komma igång. Snyggt håret blev! Ska klippa mig imorgon längta!!

    SvaraRadera