söndag, april 22, 2012

Helgen.

Helgen alltså, var tog den vägen? Jag har haft så roligt att det har gått för fort!

I fredags var jag med Linda och åt mat och drack öl, te och pratade resor, slängande handväskor och string-Emil. Det var helt enkelt bäst. Ni kan läsa om det ur ett annat perspektiv hos Linda själv.







Igår blev det frukost på metropol, gym, lite stan, lite bullar hos svärmor och födelsedagsfest hos ett par vänner. Jag var nog äldst där men vad gör det när man har roligt? Vi drack rosé, ringde och grattade min kusin som också fyllde år och tog över playlistan totalt. Jag undervisade i bra gubbrock och styrketräning. Tyvärr tog jag inte en enda bild under hela kvällen vilket känns lite fail, ni får ju inte se hur kul vi hade då.



Morgonen ser dock ut så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar