fredag, april 20, 2012

Matdejter.

Vaknade lite halvt i panik och trodde kockan var 9.40. Men Den gick visst fel, batterierna behöver nog bara bytas ut, för klockan var bara 07.36. Jag gillar verkligen inte att sova länge, morgonen är det bästa. Hjärnan är tom och man har alla möjligheter man vill framför sig. dock är det ju mysigt att vara uppe sent men det är jag sämre på. somnar alltid i soffan mellan 22-23.00.

Idag är en bra dag för jag har trevliga grejer inplanerade! Lunch med Malin och efter det middag med Linda. Bara ät-aktiviteter! Jag tänkte nog fuska och kanske äta lite kolisar till middag, jag känner verkligen att det kan jag gott göra. Tiden sen påsk har ändå gått bra och jag vill kunna äta kolhydrater ibland, med måtta. Så det är väl bara att träna på det! 

Och på tal om bananer så får ni en liten bildkavalkad på mina djur och hunden Gordon som var och hälsade på på jobbet igår. Sicken liten pärla han var! Bilderna på katterna kan man ju diskutera. Alla djur ser i alla fall himla roliga ut när dom glömmer tungan ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar