torsdag, april 19, 2012

Vardagslivet.

God morgon torsdagen!
Det har varit mycket jobb och lite möten samt endel måsten i veckan och så kommer det nog att fortsätta. Lite trött är jag men det hinner nog gå över så fort jag kommer mig upp ur sängen, det snöar ju inte i alla fall. Annars peppar jag mest för resan trots att det är länge kvar, det är ju en stor grej för mig.

Annars då, blev ett IW-pass igår, det första på evigheter kändes det som. Träningen har verkligen fått lida senaste två veckorna men så blir det ibland. Jag behöver bättre väder för att hitta löparinspon igen. Eller all inspo egentligen. Vem vill gå en 20 minuters promenad till gymmet när det är snöstorm?


Ha en bra dag, you guys!

3 kommentarer:

  1. Jag väntar också på löparvädret!

    SvaraRadera
  2. Nu är det ju perfekta löparvädret!

    SvaraRadera
  3. Jag har också varit oinspirerad de senaste två veckorna... skyller på vädret!

    Sv; Ja, det är så jag "ser dig" genom bloggen iallafall :) kram!

    SvaraRadera