söndag, april 15, 2012

Skotercross.

var vi på skoterkrosstävling, den första i hela mitt liv. Det var min kusins kille som körde sin första tävling i sitt liv, jag tyckte att han var väldigt duktig. Tävlingen hölls i Vitå och oj oj, folk tycker att vi Lulebor är lite bonniga så har dom inte varit på skotercrosstävling i Vitå. Och bonnigheten är absolut inget negativt, mer någon slags skön lunk över folket som var där. En enkelhet.


Starten var roligast att titta på, då frästes det ordenligt med slask och snö, sen var dom iväg! Själv har 
jag aldrig fattat tjusningen i skoter eller motordrivna fordon över huvudtaget. Moppar, Vespor, epor och sånt intresserade mig aldrig och gör inte nu heller. Jag gillar att cykla och gå. Bil är ju bra om man ska långt.

Gick lite bananas i fredags när jag hade några timmar på stan att döda. Blev en ny jacka, nya jeans, lite linnen och sånt samt värmeskydd rån kerastase. Oj vad dyrt det blev men den materiella lyckan är ibland välbehövlig. Det händer ju inte så ofta att jag unnar mig lite extra nu för tiden. 

Just ja, vi har ju fått träffa lilla Svea också! Hon blev mycket glad över sina presenter och behagade faktiskt att vara vaken när vi var där. Jag har en känsla av att jag och Svea kommer att hänga mycket i framtiden. 

Happy sunday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar