fredag, maj 04, 2012

Annat vardagligt.


Det här med kolhydraterna alltså, det går inte värst bra. Idag har jag ätit macka och pannkakor. Det var så värt det faktiskt. Det har ju dock inte blivit något godis eller annat svammel i alla fall, man får väl vara glad över det lilla? Det ska bli bättre, det lovar jag mig själv.

Började morgonen att följa med Syrran på upptåg, så kul att hon är hemma nu. Måste bara lyckas charma in mig mer hos Karlos  - Vad gillar tvååringar för upptåg?

Efter det åkte vi hem till Karla och hennes farfar och farmor och fick plättar, läste lite bok och lekte med tågbanan. Har även hjälpt syrran att handla lite nu innan hennes man kommer hit så dom kan flytta in i sitt provisoriska boende(min gamla lägenhet). Trist att Luleå har så himla tråkiga hus, hoppas det kommer ut något roligare snart.

Vad gör ni idag?

3 kommentarer:

  1. 2-åringar gillar mycket. Men Leo´s är ju extra speciellt om man vill skaffa lite "världens-bästa-moster"-poäng ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske får ta oss en tur dit då:) vill ju gärna vara världens bästa moster liksom!

      Radera
  2. Håller med om Leos, det är bästa stället! Sen kan du ju ta med henne och bada på badhus, det brukar gå hem.

    SvaraRadera