torsdag, augusti 02, 2012

Tusen nålar.

Nu har jag sovit på spikmattan igen. det är som att jag är betingad till sömn när jag lägger ryggen mot den. Den botar det mesta; Huvudvärk, ryggont och motsägelsefullt nog trötthet. Mitt huvud har varit tungt i dagarna två eftersom det legat åska i luften.

löpningen(eller snarare joggingen) går faktiskt bra nu, jag hatar det inte längre. Och med självförtroende över det kommer träningssuget för gymmet. Jag saknar passen och träningskompisarna, dom fria vikterna och rutinerna. Jag har en PT-tid som jag kanske ska nyttja? Mitt mål är att komma igång så smått igen efter den trettonde augusti, då jag slutar jag i lanthandeln och börjar spöka istället. Då blir det mer tid över för gym och pass. Jag tycker att det är skönt att ha en uppladdningsperiod innan, hjärnan hinner ställa om sig och peppen blir starkare. Det är härligt att längta efter saker som är bra för hälsan. 



Bilder på vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar