måndag, september 17, 2012

Dagens middag och det jag behöver.

Känner att det börjar bli dags för en Maua-dag snart. En dag då jag jobbar till lunch, åker hem, struntar i disken och bara får sätta mig och rita. Det börjar bli trångt i huvudet med alla idéer nu, dom behöver komma ut. Komma till sin rätt. Problemet är inte tiden, problemet är att jag har svårt att släppa taget om vardagsgrejerna. Det är svårt för mig att inte plocka, fixa, dona och istället bara vara kreativ.

Blev köttfärshjärpar till middag idag, min nya favvo. Vi har just upptäckt spiskummin och har ett killerrecept på hjärpar som vi fått av Frida och hennes pappa Ove. Tackar ödmjukast för det, skulle kunna äta dom varje dag! Blev greenies till det - alldeles lagom så man fick plats med mycket gott fika hos syster.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni tycker om dem <3
    / Frey

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom dyrkas i detta hus! Den här gången var det M som gjorde dom, därför ser dom ut som köttbullar ;)

      Radera