torsdag, september 06, 2012

Här ska knådas!

Mina prommekompisar.
Unnat mig massage på fredag, för min kropp vill verkligen ha det. Jag menar VERKLIGEN. Nacken och ryggen är helt fucked up så det kommer att göra ont, men sen gör det ju gott. Längtar i alla fall och är lite nervös samtidigt. Mitt gym hade supererbjudande så jag blir inte ens ruinerad! Är han grym så ska jag gå tillbaka om typ två-tre veckor.

Körde första IW-passet sen i juni igår med Maria. Det var tungt! Kondisen är inte helt åt skogen men den kan ju alltid bli bättre. Behöver få igång mera kondis-träning så jag kan börja knäppa mina byxor igen. Så himla trist att köpa nya jeans, får bli leggings tills något kilo trillat av.Hade velat promma mer, men tid är en lyxvara och finns inte i överskott så effektivt jobb på gymmet är det som gäller i höst med inslag av lyxpromme!

2 kommentarer:

  1. Åhh, hade också behövt, är hård som en sten över hela ryggen/axlarna :(
    Är det bara erbjudande för medlemmar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är förmedlemmar, du måste nog börja träna på sensia ;)

      Radera