söndag, september 30, 2012

Lite från lagfesten.

VILKEN FEST det blev igår alltså! Nästan hela laget var samlat på O'learys  för bowling, bus och bärs och vi började med det förstnämnda.  Jag tror att Petra Pak(3L) vann allt men det viktiga var ju att JAG satte två strikes! Det hör inte till det vanliga. Kul att bowla, har jag börjat tycka. 
Efter det var det mat, det blev en fet börger och en oreo-efterrätt som satt där den skulle. Jag var så sjukt mätt. När vi ätit var det matchdax och vi satt och kollade på derby i "lilla coop arena" - en läktare med jätteprojektor. Vi var rätt nöjda med det, ja. På bilden till vänster ser ni Cherry, so cute!
Senare på kvällen hade Tessmanian D satt ihop diverse utmaningar för oss att genomföra under kvällen.  Sjukt roliga utmaningar och även fast vårt lag inte vann så vann jag faktiskt ett slags andra pris. Den tävlingen gällde att hitta på derbynamn till våra nykomlingar, och jag gick hem med ett fint pris! Blev en lagom tidig hemgång eftersom jag fick så jävla ont i huvudet(Sjukt ovan alkohol) men det var helt ok. Och idag ba, HELT obakis! WIN! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar