fredag, oktober 12, 2012

Dag 11.

Sjukt sugen på macka. Håller igen dock, det är alldeles för sent för att börja äta nu. Försöker att inte äta något efter 20.00 eftersom magen har nog att stå i på nätterna och håller väl det ganska bra.

Annars går det bra, jag håller ju igång tillräckligt för att vara i bra fas för mitt träningsmål. Det är 19 dagar kvar av utmaningen, inte länge kvar till hälften alltså. Det känns märkligt. Tycker att jag har pysslat med det här hur länge som helst samtidigt som det känns som igår jag tryckte godis. Jag är redan nervös över hur det ska gå i november. Har redan börjat utarbeta strategi för hur livet ska se ut då.

Jag känner mig faktiskt lite tightare nu än för två veckor sen, det är något jag ska lägga på minnet om det nu skulle bli så att vågen blir en besvikelse. Jag hoppas dock att jag ser resultat på bilderna, det är ju två veckor sen senaste bilden togs!

Hur går det för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar