tisdag, oktober 16, 2012

Dag 16.

Tröttheten sköljer över mig som en våg och det är knappt jag orkar blogga. Det blev en tidig morgon, ett pass på gymmet och en promenad, det kanske är för att jag inte är van snön, jag vet inte. Jag tror att man kan säga att jag har en liten svacka i min utmaning. Jag är lite slarvigare och lite mindre motiverad. Vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka. Jag har ju för guds skull inte fuskat med något men det känns inte jättekul just nu, är mest sugen på saker som jag har valt bort. Jag måste försöka komma igen!
Nu blir det någon timme under täcket för att återhämta sig, jag ska visst spöka ikväll! (kan spöken ha regnjacka och kängor?) Tills dess får det gärna sluta snöa, det är nog blött i dom tassemarkerna tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar