onsdag, oktober 17, 2012

Oh, fine day! (17)

Det är så härligt med snön! Visst, den är kall och blöt men det blir så ljust och stämningsfullt. Jag lär dock vara less om någon vecka så länge den inte smälter bort. Spökvandringen blev dock lite ljusare än planerat men det funkade bra ändå!

Blir lite omgruppering i träningsschemat idag och i morgon på grund av tidsbrist. Har gode mycket med jobbet just nu och även om gymmet kommer högt upp på priolistan så är det ju svårt att alltid få ihop det. Därför blir det vilodag(med promme om en stund) idag och ett försök till träning i morgon. Problemet är att det ser jävligt dåligt ut med vettiga pass i morgon så jag kanske får styra upp lite styrke på egen hand. Det är så länge sen så det nästan känns läskigt...

3 kommentarer:

  1. Det är bra Maua, styrka är bra. Satsa på de stora muskelgrupperna som rygg, ben och mage!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket bra tips! Muskler bränner ju dessutom. Jag vill också köra tungt Karin, du börjar ju se riktigt tight ut! *tummen upp*

      Radera
    2. Tack! Jag tycker det är grymt roligt att testa gränserna och märka att jag orkar mer och mer och extra roligt är det att se muskler titta fram!

      Radera