onsdag, oktober 17, 2012

Derby gear.



















Här är min derby-inköpslista:

  • 4-pack Atom juke 2.0 95A
  • 4-pack Atom super G 88A
  • Moonwalkers toe stops(Vilekn färg?)
  • Sisu mouthguard
  • (toe caps, men dom är tråkiga att ha på bild)
Är sjukt pepp på att testa mixa hjul, tror det kommer bli en bra lösning för mig. Genom att kombinera två sorters hjul får jag bättre grepp i kurvorna då dom mjuka hjulen placeras mot banans insida! Dock fuckar det ju upp om man ska åka fel håll. Tack bästa Cherry för dagens hjulkonversation! vad skulle jag göra utan dig?

Jag kan inte hjälpa det - men nya prylar gör mig peeeeepp pepp pepp! 

3 kommentarer:

  1. Hihi, förmodligen hade du googlat det så som jag gjorde en gång i tiden. ;) Men jag pratar mer än gärna hjul. Jag gillar hjul. Hjul är porr. Hjulporr. Ska vi prata mer hjul? Över en kopp te? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Screw the tea, I bring wine ;) Vi skull ju luncha där en gång, kanske är dags nu? :*

      Radera
    2. Vin är så mycket roligare! ;)

      Ja, just det! Det måste vi göra! Fast inte omgående, jag ser gärna att min lön trillar in på kontot först. :P Vad sägs om en fredagslunch nästa vecka? :) Puss!

      Radera