torsdag, oktober 11, 2012

Hjärngympa.

Jag rockade både städning och tvättning idag. Och jobb och träning i vanlig ordning. Awsum!

På lördag fyller en kompis år, vi ska dit och fika. Eller alla andra ska fika och jag ska titta på. Hur fan gör man det på ett snyggt och behagligt sätt? Jag vet inte. Tips mottages sjukt gärna. Ett riktigt ångestmoment, att inte ens få smaka en liten bit. M tyckte jag skulle ta med en proteinbar men det hade ju bara sett asdumt ut och känts som fjesigaste ersättningen. Åh. VAD SKA JAG GÖRA?

Annars går det bra, skapligt icketsugen på sött för det mesta. Ibland får jag il men det är bara något förbipasserande. Det handlar så mycket om hjärnan för mig, hur den reagerar och inte reagerar, felkopplar och betingas av. Både äcklig och intressant kroppsdel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar