fredag, oktober 12, 2012

Det mystiska paketet.

Jag fick ett sms här om dagen som gjorde mig lite konfunderad. Det var från schenker, dom ville att jag skulle hämta ett paket. Jag hade inte beställt något och fick genast för mig att någon hade beställt genanta sexleksaker i mitt namn för att jävlas.

När jag väl hämtade paketet blev jag glad i hela kroppen; det var från Celsius! Dom hade skickat en hel låda full med Celsius i blandade smaker - min älsklingsenergidryck(den enda som jag dricker i energidrycksväg). Jag hade aldrig fixat morgonpassen utan, eller dom dagarna som kroppen bara är lat och seg. I med en Celsius och the game is on! Dess utom har den inga E-nummer i sig utan bra grejer. Tack så mycket, ni gjorde hela min vecka!

Här ska tränas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar