tisdag, oktober 30, 2012

Mauas belöning.





Jag har skadat mig! Dagens antiklimax alltså. Det var i morse då jag skulle ta på mig den lite väl tighta träningstoppen just efter att jag vaknat. Självklart var jag ouppvärmd, man är ju liksom det när man har sovit och gissa vad som händer! Jag sträcker kappmuskeln(trapezius på vänster sida) och det gör ont, ont ont! Ironin i det alltså. jag sträcker mig när jag tar på mig träningskläderna. som jag ska ha på mig när jag tränar för att bland annat förebygga muskelskador. Enligt sjukgymnasten är det bara att köra på så ska det vara i ordning om några dagar.

Det börjar ju dra ihop sig för november och det betyder att oktoberutmaningen är avverkad. Jag har kommit fram till att min belöning ska bli ett par better bodies-träningsbyxor i jazzbyxemodell som jag suktat efter i typ ett års tid men inte unnat mig eftersom att dom är ganska dyra. Har dock kollat med min studerande kompis om hon vill sambeställa eller låna ut sitt mecenat-inlogg för då får jag 10% rabatt! Den som spar, hen har!

Dom här finingarna ska bli mina! Peppen på det samt livet i övrigt!

3 kommentarer:

  1. Snygga träningskläder är peppande! Det är roligare att ta sig till gymmet om man känner sig snygg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig till fullo! Samt att det är extremt viktigt att dom är bekväma.

      Radera
    2. Absolut! Skulle inte falla mig in att köpa obekväma träningskläder.

      Radera