söndag, oktober 14, 2012

Summering av vecka 2.

Jag är ändå nöjd med veckans träning, har nu mera totalt gjort 11 träningspass under oktoberutmaningen. Jag har haft motivation, fått in variation och så har det varit kul. Hade väl kanske behövt lägga in något fler styrkepass men det får bli en påminnelse i framtiden. Så här har veckans träning sett ut;

Måndag: Indoor walking 45 min
Tisdag: 80's Aerobic 75 min
Onsdag: Promme 75 min (vilodag)
Torsdag: Promme 45 min + rygg
Fredag: Sha'bam 45 min
Lördag: CXworX 30 min
Söndag: Roller derdy 2 h

Jag har gått ner 0,8 kg samt minskat ytterligare några cm på alla mätta ställen. Dom resultaten är jag helt klart nöjd med. Förhoppningsvis orkar jag lägga in ytterligare en växel på kosten nu till veckan, det hade varit kul att boosta ännu mer! Träningen kommer nog bli lidande lite nästa vecka då spökvandringarna drar igång igen. Men ska dock försöka att hinna med mina pass, som tur är ligger jag ju lite plus i planeringen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar