söndag, oktober 14, 2012

Wörkout-schema.

Maten är ju handlad och planerad för kommande vecka men hur var det då med träningen? Pga spökvandringarna så kommer jag att missa ALLA roller derbyträningar i veckan. Smällar man får ta när man extraknäcker som spöke... Här kommer veckans träningsschema:

                              Måndag: Indoor walking 45 min
                              Tisdag: CXworx 30 min
                              Onsdag: Indoor walking 45 min
                              Torsdag: Promme(Vilodag)
                              Fredag: Zumba 45 min
                              Lördag: CXworx 30 min, Sha'bam 45 min
                              Söndag: Vilodag(åker på tjänsteresa)

Ska försöka klämma in lite styrketräning i samband med passen, endast några övningar för att komma in i det rätta tänket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar