söndag, oktober 28, 2012

Summering av veckans träning!

På grund av diverse resor och väldigt mycket jobb så har även träningen blivit lite lidande denna vecka. Men jag har i alla fall knåpat ihop detta:

Måndag: Just dance 55 min
Tisdag: Vila
Onsdag: IW 45 min
Torsdag: Vila
Fredag: Zumba 45 min
Lördag: CXworX 30 min, promme 40 min
Söndag: IW 45 min och kanske promme i det vackra vädret

Och sekunden jag ser det framför mig har jag visst inte alls tränat så lite. Ganska korta pass dock men ändå. Har ju banne mig hunnit med fem pass. Bra jobbat Maua! Detta betyder ju att jag klarat ett av mina mål för oktober, att träna minst 18 träningspass. Nu är jag uppe i 20 pass! Klapp på axeln på den också då.

Eftersom oktoberutmaningen tar slut om 3 dagar och 14 timmar så kan det hända att jag byter riktning på min träning under november, jag har inte bestämt mig ännu. Det är nämligen så att november månad innebär en ny utmaning för mig. Om jag väljer att haka på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar