lördag, oktober 27, 2012

Veckans resultat.


Veckans viktminskning -0,2 kg
Total minskning -2,2 kg


Ja, jag är inte helt nöjd med detta men det är ändå mycket väntat. Har varit bortrest större delen av veckan och har inte haft så goda möjligheter att varken träna eller äta exemplariskt. Fast jag vill inte hitta på ursäkter heller. Jag hade kunnat göra bättre ifrån mig. Jag känner dock att det ändå är lugnt och det är nog mycket tack vare dagens foton. Ser ännu lite tightare ut än förra veckans bilder och det känns ju jättekul! Missade att mäta så det får jag ta i morgon eller en annan dag. Nu är det fem dagar kvar av utmaningen och jag ska försöka köra på bra sista dagarna också. Kommer göra en slutsummering av oktoberutmaningen med resultat, reflektion och planering för framtiden. Detta är ju ett ypperligt tillfälle för er som är med att gästblogga!

3 kommentarer:

  1. Det vore superkul att se bilderna! Men förstår om du inte vill lägga upp dom. Bra kämpat hittills, lycka till med fortsättningen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tyvärr kommer jag inte att lägga upp några bilder eftersom jag bara har underkläder på mig på dom. Vill helst inte att sånt ska flanera på nätet. Sen är det alltid dom som gillar att gotta sig i andras olycka som i mitt fall är att jag inte är helt nöjd med min kropp. Självklart vet jag att du inte skulle göra det, för du är ju en av dom goda :)

      Radera
    2. Haha, en av dom goda, I like :)
      Nä, förstår att du inte vill ha underklädesbilder på nätet. Man vet ju aldrig när sånt kan dyka upp igen...(och kanske i fel sammanhang). Men kul att du beskriver skillnaden så får man ju en bild av det ändå!

      Radera