måndag, november 19, 2012

Eat more rabbit food.

Jut nu händer det inte så mycket. Är fortfarande lite risig efter matförgiftningen och har haft en hektisk dag på jobbet så jag har inte så mycket att skriva. Är rätt säker på att det inte var magsjuka då ingen annan har blivit smittad samt att symptomen lutar med mot att jag ätit något dåligt.  Har i alla fall fyllt i ett formulär för matförgiftning på Luleå Kommuns hemsida. Det är viktigt att göra det eftersom kommunen då kan göra kontroller om det skulle vara så att restaurangen fått in flera anmälningar. Jag är verkligen inte ute efter hämnd eller att sätta dit någon, men man vill ju inte heller att fler ska bli sjuka. Känns tyvärr meningslöst att kontakta restaurangen i fråga då det dom kan erbjuda mig är att få äta gratis och det har jag inget intresse av. Någonsin. Jag lär inte äta kinamat kommande åren. Urk. Det enda jag vill ha tillbaka är min tid, hela helgen då jag fick ligga i sängen eller över toaletten och det kan ingen ge mig.

Imorgon ska jag faktiskt och köra ett morgonpass på gymmet, blir ett lite lugnare IWpass med en peppig instruktör. Får se hur magen klarar det. Och på tal om det, dags att packa träningsväskan...


2 kommentarer: