söndag, november 18, 2012

Ofrivillig utrensning.

Det känns som om jag blivit tvångstarmsköljd, så är dock inte fallet. Antingen har jag haft en släng av magsjuka eller så har det förbannade kinahaket matförgiftat mig. Min röst ligger än så länge på alternativ två. Fyfan så hemskt det har varit. Jag har missat att sminka och göra hår på en brud samt en fest som jag peppat för i flera veckor. jag ligger efter i utmaningen och är inte ett dugg utvilad inför arbetsveckan med sju-hukt mycket grejer att göra. Tack livet. Verkligen!

Jag lär aldrig mer äta kinamat. 

Nu mår jag dock bättre men är sliten som satan själv, måste försöka ta mig utanför lägenheten en sväng i alla fall eftersom jag behöver syre! Igår låg jag i sängen exakt hela dagen och sov väl ihopräknat fem timmar under dagen. Att kräkas är en fysisk påfrestning kan man konstatera. Nu är det färdiggnällt, tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar