torsdag, november 01, 2012

Månadens resultat och 10 000 repetitioner.

Idag är det den första november, oktober är över. Månadens resultat blev
-3,4 kg
24 st träningspass(promenader ej inräknade)

Jag är sjukt nöjd med resultaten, jag mår superbra. Sömnen och orken är tiptop, jag känner mig stark och frisk samt att immunförsvaret också verkar riktigt bra just nu. Har varit förkyld en gång senaste halvåret! 
Nu idag har november börjat och så har även en ny utmaning. Jag har ju tänkt fokusera på träningen framöver och som ett brev på posten kommer mitt gym med erbjudandet att vara med i 10 000 repetitioner-utmaningen. Klart jag hakar på! Man ska göra 10 000 repetitioner utsridda på tre övningar(Jag har valt squats, situps och rygglyft) under november månad(333 reps per dag). Har gjort mina första idag och blev glatt överraskad över hur lite tid det tog! 25 minuter fixade jag det på. Jag tror jag kan ro hem detta, bara att tuta och köra! Nån annan som hakar på? Man behöver inte vara medlem på något gym för att köra detta!

1 kommentar: