torsdag, november 15, 2012

Mega boobs.

Klev upp okristligt tidigt och for till Lycksele för lite jobb i morse. Eftersom jag har världens bästa jobb så hade vi med oss Oskar från Mates of mine som spelade lite för oss och våra åhörare. Himla go start på dagen. Vi hade utvärdering med eleverna sist på dagen där alla fick skriva vad dom tyckte var bra och mindre bra. För att citera några "En tjej hade mega boobs, det var najs" och "He var okej.(det enda som stod)". Apsköna kids med andra ord! 

Har gjort dagens repetitioner trots galen träningsvärk sen mitt nya upplägg. Såg till och med att jag nu mer gjort mer än hälften av alla reps, galet! Nya upplägget kräver nya instrument dessutom. Jag måste skaffa en träningsdagbok och en klocka, helst med puls och tidtagning. Även nya lurar och telefonhållare behöver införskaffas. Varför kunde inte julafton vara lite närmare? Jag behöver det ju exakt nu! Imorrn blir det Skell men först en natt i Umeå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar