torsdag, november 01, 2012

Träningsvärk?

Jag är just hemkommen från kvällens spökvandringar och jag känner något i mina lår. Jo, det är visst träningsvärk. Samma dag som jag gjort mina övningar. Om jag känner så här ikväll, hur kommer det kännas i morgon? Det spelar ingen roll, jag är ändå grisigt peppad på novemberträning.

Som ni kanske upptäckt så har det kommit en liten ruta i vänsterspalten där ni kan se mina reps och även så jag ska kunna hålla lite räkning. Tänker att det kan bli peppande. Och alla ni som funderar på om ni ska haka på eller inte vill jag bara påminna om att det är dags att bestämma sig. Annars blir det svårt att komma ikapp med 333 missade reps per dag.

I morgon kommer ett gästbloggsinlägg, vem det är får ni veta då! Och kom ihåg...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar