fredag, februari 15, 2013

Ofrivillig diss av hjärtans dag.

Jag har varit mycket ute på vift på senaste tiden, bland annat Umeå en sväng i början av veckan på lite konferenser. När jag väl är hemma i stan är jag ändå ute på vift känns det som. Råkade göra en rätt så osnygg tabbe i förrgår men som tur är så har man en förstående man;

M: Vad ska vi äta imorgon?
Jag: Va? Hurså? Inte vet väl jag..?
M: Tänkte om vi skulle äta något gott...
(Här borde jag fattat hinten att han vill fira något!)
Jag: Nää, förresten, du får äta själv för jag ska till Tess!
M: .....
Jag: (Inser fetdissen jag just utdelade till mitt hjärtas fröjd och glädje)


Vi brukar inte fira så värst, mest bara laga någon god mat och hänga med varandra och eftersom att torsdagen ändå var rätt fullbokad så ska vi göra det ikväll istället. Fick en bukett rosor och annat fint igår men jag glömde fota, han är för go ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar