lördag, mars 30, 2013

Brottning, stjärtklapp och bingodutt.

Var på fest igår med min hjärtegullebästis, kors i taket! Vi var ute vid universitetet på födelsedagsfest vilket inkluderade både studenter och ickestudenter. Jag kände mig lite roligt malplacerad i min leopardkjol och septumring bland killar i skjorta och kavaj och tjejer i blusar. Jättetrevligt folk, dock var det en rad märkliga händelser som infann sig. Vi tar det i kronologisk ordning.

två minuter efter ankomst
En sjukt full kille som jag just hälsat på smyger upp bakom mig och klappar mig på stjärten. Alltså en liten smäll. Typ smisk. Jag blev så sjukt jävla chockad, skrattade och hotade honom med stryk om han skulle göra om det. "får jag en käftsmäll om jag gör om det?" "Nej du, det blir knytnäven."

Två timmar efter ankomst
Någon märker att ett gäng killar(ca 10 st) har försvunnit och detta följs upp. Dom återfanns snabbt i relaxdelen utanför bastun, alla i bar överkropp, mitt i deras interna brottningsturnering. En liten kille vid namn Nisse vann. Jag var i total chock. Dock rätt roligt initiativ, synd att man inte blev inbjuden eftersom jag lätt hade tagit hem segern, höhö!

Tre timmar efter ankomst
Det utbryter slagsmål(denna gång på allvar) mellan två av brottningsdeltagarna. Detta uppdagades på grund av att den ene hade duttat den andra i pannan med en bingopenna.

Ja, kära vänner, så här kan det gå! Kul kväll, jag borde nog bli lite bättre på att röra mig ute i vimlet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar