onsdag, mars 20, 2013

Luleå Roller Derby vs. The Royals

I lördags var det game day för LRD och Slaughters Daughters. Vi mötte stockholmarna från The Royal Army i en grymt spännande match och jag hade den eminenta äran att vara bench coach för vår räkning. Matchen blev hård och jämn men vi lyckades ta ledningen och det slutade med att vi vann med siffrorna 134-127.

Eftersom jag är en tröttmössa så missade jag som vanligt efterfesten. Jag behövde min skönhetssömn och så fick det bli!



Roller derby är så jäkla härligt, efter matchen kramar vi om våra motståndare eftersom dom är våra vänner, det är inte helt vanligt i idrottsvärlden vad jag vet. I just love it.



LRD! 

1 kommentar:

  1. Tack! Jo jag hoppas verkligen att det ger med sig snart! Hoppas på att peppen finns kvar sen!

    Verkar så kul med RD, synd bara att man inte kan stå på skriller!

    SvaraRadera