onsdag, maj 01, 2013

Holiday

Ursäkta uppehållet men jag och mannen har varit på semester. Efter ganska mycket tid ifrån varandra fick vi äntligen några dagar för oss själva på Västernorrlands landsbygd - han, jag, katterna och candy crush. Det har blivit promenader längs grusvägar, hästmatning och rätt mycket soffhäng.

Eftersom jag varit lite förkyld så har kroppen fått vila men i förrgår rev jag av en joggingrunda. Har inte sprungit på diverse månader så förväntningarna var inte så höga. Det gick dock skitbra för att vara första turen i år - bra tempo, pigg i benen, bra tid och jag sprang hela rundan på ca 4 km utan att gå eller stanna(sista bilden är en nöjd men utslagen dam efteråt). Klapp på axeln, Maua, springpeppen kom tillbaka efter mången månaders vila!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar