onsdag, maj 08, 2013

The shining

För några kvällar sedan drog vi igång en gammal goding - The Shining. Första gången jag såg den gick jag i sexan. Vi satt i en skinnsoffa hos min kompis; jag, min dåvarande pojkvän, min kompis och hennes dåvarande grabb. Vi var ihop, det visste vi eftersom vi frågat om vi skulle vara ihop. Vi hade aldrig pussat varandra, knappt kramats, men vi var ändå så ihop.

Jag tyckte filmen var sååå läskig att jag var tvungen att flytta mig lite närmare honom. Jack Nicholson är faktiskt riktigt psycholäskig i den filmen. Två timmar senare var filmen slut och jag fick släppa den lilla svettiga pojkhanden, och cykla hem i sommarnatten.

Nu när vi såg filmen kände jag mig lite besviken. Den var ju faktiskt inte så himla läskig. En annan pojke fanns vid min sida den här gången så jag tog tillfället i akt och flyttade lite närmare honom vilket faktiskt var minst lika bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar