tisdag, november 25, 2014

Väderleksrapporten

Jag har ju försökt vara väder-positiv hela hösten och vintern efter en helgalen sommar med en lååång period med 30 grader plus eftersom jag då mådde jävligt illa och inte kunde annat än att toklängta efter den lite svalare hösten. Nu har det varit höst och jag har njutit som tusan av att slippa konstant svettas och må dåligt.

Problemet är att vi nu övergått i en period av slask och mörker. Det är typ omöjligt att få sig en trevlig promenad och jag är trött hela tiden(gravid+nattsvart dygnets alla timmar nästan). Det får mig att längta så sjukt mycket efter jul, ljus och ledighet. OCH NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT! Det är faktiskt bara tre veckor och tre dagar kvar fram tills att jag ska vara tokledig i typ två och en halv vecka! Och göra vadå? Ja, inte fan vet jag. Sova när jag vill, vara ute i det lilla ljus vi har och ha en fröjdefull jul typ. Kunde inte komma mer välbehövligt.

Så nu biter vi ihop och kör fram tills dess! Whoop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar