tisdag, februari 10, 2015

Tröttman, smärtan och hickan.


Igår var det måndag och oftast får jag  lite livspepp på måndagar. Bra flow på jobbet, köpt ny matta till barnrummet och ett allmänt bra humör. Det finns ju dock inte så mycket ork över efter jobb till att göra grejer. Känner nästan att jag borde be om ursäkt eftersom jag typ är Världens Sämsta Vänsom typ aldrig hör av sig. Så förlåt, men jag har så jäkla ont efter en hel dag med de vardagliga grejerna att det enda som funkar är att ligga ner. Helgerna ska vi inte ens prata om, då är det sova ikapp som gäller. Kul liv, jojo, MEN! Det är faktiskt bara 39 dagar kvar till beräknat ankomstdatum så jag håller modet uppe!
Det här är vad vi gör på lediga stunder. Ninja sur-sover i en trygg famn.

Det här barnet som bor inom mig har förresten börjat ha hicka minst varje dag. Stackars liten, jag tänker att hen kanske har ont i magen av allt hickande. Skulle jag ha. Rätt gulligt i och för sig, att känna dom små rycken och veta att där inne finns någon som vi snart ska lära känna på allvar. Svårt att förstå men ändå hur coolt som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar